بیش از حد
مصرعی از قلب من با مصرعی از قلب تو /شاه بیتی میشود در دفتر ودیوان عشق

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 37
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 146
بازدید کل : 45899
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 104
تعداد آنلاین : 1


بیش از حد

 دانلود آهنگ جدید



نظرات شما عزیزان:

سپیده
ساعت14:13---1 دی 1393
دقیقااااااا......

مریم
ساعت17:45---26 آبان 1393
عجب وفایی داره این دلتنگی !

تنهاش که میذاری میری تو جمع و کلی می گی و می خندی

بعد که از همه جدا شدی از کنج تاریکی میاد بیرون

وایمیسته بغل دستت و دست گرمشو میذاره رو شونت

برمیگرده در گوشت میگه : خوبی رفیق ؟ بازم خودمم و خودت !
پاسخ:لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک آبجی گلم


بابا
ساعت13:23---21 آبان 1393
چقدرعجیبه که تا مریض نشی کسی برات گل نمی یاره تا گریه نکنی کسی


نوازشت نمی کنه تا فریاد نکشی کسی به طرفت برنمی گرده تا قصد رفتن

نکنی کسی به دیدنت نمی یاد و تا وقتی نمیری کسی تورو نمی بخشه


مریم
ساعت21:25---20 آبان 1393
این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم…


زندگیم
ساعت17:07---20 آبان 1393
نادر ابراهيمى در كتاب يك عاشقانه آرام ميگه
ﻗﻠﺐ ، ﻣﻬﻤﺎﻧﺨﺎﻧﻪ ﻧﻴﺴﺖ ﮐﻪ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﺑﻴﺎﻳﻨﺪ
ﺩﻭ ﺳﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﻳﺎ ﺩﻭ ﺳﻪ ﺭﻭﺯ ﺗﻮﻱ ﺁﻥ ﺑﻤﺎﻧﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺑﺮﻭﻧﺪ
ﻗﻠﺐ ، ﻻﻧﻪ ﻱ ﮔﻨﺠﺸﮏ ﻧﻴﺴﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺎﺭ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﺑﺸﻮﺩ
ﻭ ﺩﺭ ﭘﺎﻳﻴﺰ ﺑﺎﺩ ﺁﻥ ﺭﺍ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﺑﺒﺮﺩ
ﻗﻠﺐ؟ ﺭﺍﺳﺘﺶ ﻧﻤﻲ ﺩﺍﻧﻢ ﭼﻴﺴﺖ،
ﺍﻣﺎ ﺍﻳﻦ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺩﺍﻧﻢ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻱ ﺁﺩﻣﻬﺎﻱ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺏ ﺍﺳﺖ !
من ميگم
قلب چاه دلخورى نيست كه به وقت بدخلقى سنگريزه اى بيندازى تا صداى افتادنش را بشنوى
قلب آيينه ايست كه با هر شكستن چند تكه ميشود يكپارچگى اش از هم ميپاشد
قلب قاصدكى هست كه اگر پرهايش را بچينى ديگر به آسمان اوج نميگيرد غلت ميخورد هى به دور خود ميپيچد
قلب بركه ايست كه آرامشش به يك نگاهى بهم مى خورد
قلب اگر بتواند كسى را دوست بدارد خوبى ها حتى زخم زبان هايش را نقش ديوارش ميكند
حال اينكه قلب چيست , بماند ،فقط اين را مى دانم
قلب وسعتى دارد به اندازه حضور خدا
من حرمى مقدس تر از قلب
سراغ ندارم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده : فـــــــــــــرشته